04-10-08

Hej Idag va det cup i storvik! vi hade 4 matcher med 1h mellan rum :O !
Helt sjukt, ni kan förstå att det va lite tufft på slutet.
Vi van första matchen med 3-1 mot runsten sen så spelade vi 2-2 mot alba, alla spelade jätte bra tyckte det va kul att det gick så bra..
e två sista matcherna gick det utför vi förlorade  båda och alla blev fan skaade verkade de som, blev lite kaotiskt så att säga... Men jag är iaf nöjd med min insats, spelade center det gick bra bra bra :) Haha..

Efter detta så va jag med hedda,matilda,cilla och amanda vi åkte och träffa lite folk typ! Lekte kurragöma haha ... suck va riktigt kul faktiskt ;D

NU (söndag) är hemma, tänkte lägga mig och kolla på en film är as trött ! skriver mer senare :)

akta pekfingret ;p fyfy

Kommentarer
Postat av: Hedda

algiiiee :D <333

2008-10-12 @ 21:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0