31-10-08

 Hej!
Sov hos älsklingen igår, de va trevligt... åkte in å träffade hedda på stan sen vi kollade runt lite och så köpte vi rulltårta :) Som vi tog hem till mig och käkade, nu så sitter vi i mitt vardagsrum med mamma vi har nyss käkat. Kollar på drömkåken haha .... jaja

Vi ska dra till nynäs å kika på innebandy ett tag iaf !
Till kvällen vet jag inte vad vi hittar på vi får se :) Hej så länge :D


Vi skulle ha spelat innebandy match idag men den blev inteställd för att astons spelare spelar i gästrikelaget.. Så dom va kort på spelare ;] Jag som var så taggad! Hedd med ! ! ! Aaja !


Åhjuste! Det snöar helt sjukt !

vintern i Valbo är på G

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din älskling?:)

2008-10-31 @ 17:34:09
Postat av: Anonym

Vem är din älskling?:)

2008-10-31 @ 17:34:28
Postat av: Anjou

Du... Spelar du både innebadny och ishocky?



By the way skicka mig en >/w lite oftare tack!

2008-10-31 @ 17:43:39
Postat av: hedda

du e söt du :D <3

2008-11-09 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0