slutade tidigt..

Idag fick jag sluta väldigt tidigt ! vid 11 ,o
Fanns inga varor att plock, :) Fick hålla på med grönsakerna och så märka tyckte de va lite kul iaf roligare änn att plocka på hyllor! Jag blev väldigt gla när jag fick beskedet att jag fick sluta det var så himlans skönt ! När jag kom hem så käkaded jag lite och kollade på tv sen så somnade jag!

Åkte in till stan när jag vaknae tänkte köpa hårband men hitta inget.. kul att köpa en liten typ bit för 49:90kr ne inte värst så jag åkte hem igen och hämtade tränings kläderna och drog till träningen:) Gick inge vidare kände jag mår inte så bra heller är lite hängig men men ! Sånt är ju livet !
Nu tänkte jag ta mig ett gla djuci och sättta mig i någon vrå haha ! :)


Gjorde Ny design också ganska nöjd ! =)))))

Kommentarer
Postat av: Daniel

Krya på dig! :)

2008-10-14 @ 23:10:31
URL: http://daniellundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0