Fredag

Fredag
(Interlude) Stone Garden - The Pshyko Realm
FmanWord up! Sitter i skolan nu fan, har hunnit haft en lektion(tror jag). Är helt trött i huvudet, sov över hur mycket som helst, vaknade 5minuter innan bussen gick, så han ju knappt klä på mig, va bara att springa ut till bussen. Iaf nu så gör jag ingenting, pluggar lite Franska. Hur tråkigt som helst 2 lektioner kvar på fredagen och vi slutar tidigt, så jävla soft. Blir hem och ta en dusch och sova lite haha! Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, är inte så sugen på att gå ut blir väll till att kolla film och chilla, nu ska jag iaf igenom mig den hära skol dagen! Är så jävla hungrig, skönt att de är lunch nu efter NO'n :) Läste nyss att eminem kommer ut med ett nytt album i maj, andra i år, hur soft som helst ! Kan knappt vänta ska iaf dra å kirra den direkt , inge snack om den saken iaf. Blir fint till sommarn! Nästa helg äre cup i Mora också, fan nu jävlar äre dags att vi tar hem en cup brudar! Det är ju våran tur att vinna nu tkr jag! Sen så äre en lite flummcup efter det också som kmr bli jävligt kul, tror och hoppas jag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0