Onsdag

Onsdag(tisdag)?
Shut Up A Your Face - KRS-one

FMANHeey! Idag är jag så gott som helt bortom allt. Tror itne jag varit så hära trött på länge! Och Onsdagar är en av de segaste dagarna i skolan, tidig lunch och många lektioner :/ Igår fick vi veta vad vi kom in på också, jag kom in på allt jag hade sökt. et är otoroligt låga poäng som behövs för att komma in igår. 130 på bygg 105 på energi  och ah inte mycket över 180p ! Och jag har STOR marginal till allt så jag kan ju chilla nu i skolan känner jag haha. Tror inte det kmr bli nå sänkningar eller så nu så, det är bra. Oj oj skolan känns som att de är jätte mycket på slutet nu, men jag har lite rest prov som ska göras så det är väll de, sen får man typ jätte onödiga hemläxor också som är väldigt skitdrygt. Jag är iaf hemma nu, ska ut å springa lite sen plugga plugga! Inte så kul men haha sånt är livet ! (säger jämt att jag ska plugga men det blir ingenting av't)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0