Slut på påsklov

Måndag 13 april 2009
A Bullet Never Lies (Feat. Vinnie Paz) (Prod. By DJ Lethal) - Ill Bill

Shit vad tiden går snabbt, en vecka har redan hunnit flugit förbi! Tiden går så snabbt så man kan inte hålla reda på vilken dag det är känns det som iaf. Men det är bra! Så att man kan få sommarlov så snabbt som möjligt. Påslovet har iaf varit bra tycker jag haft roligt iaf mysigt! Och fan skönt som fan att solen har kommit också! Det har ju varit rena sommar vädret här i Gävle mycket mycket vackert! Bara hoppas att det håller i sig. Men just idag så äre ju inte sol, men värmen ligger ju lite i luften iaf. Jag är iaf mycket nöjd med lovet, får hoppas att veckan som kmr går bra också! Ahjuste har fått sommarjobb också så det är ju skönt att veta så man kan inskasera lite cash! (y) Sen skare bli galet skönt att sluta 9an också, fyfan asså, har sökt till JB och Energi programet, men vet inte vilket jag vill gå än! Men nu efter lovet så får vi reda på vad vi preliminärt kom in på så då kan man får lite mer uppsikt får se hur et blir, ska bli kul å få veta iaf! :) Är super trött just nu faktiskt! Ska bara kolla på film och chilla nu innan jag ska sova. Sen så äre skola igen som vanligt ! :'//

PEACE!

Kommentarer
Postat av: anna

Fin bild :)

2009-04-13 @ 22:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0