Torsdag

Torsdag 17 april 2009
Tear It Down -Brooklyn Academy

Diagram försurning kväveoxidutsläppDiagram svaveloxid
Hej idag fick man lite sovmorgon vi skulle nämligen till krematoriet, vi fick se hur det gick till när dom kremerade och så lite läskigt att se en kropp brinna upp faktiskt, va rätt coolt att så se iaf tycket jag, efter det vare färd till skolan, sen hade vi 3 lektioner och slutade halv 4 :) När jag kom hem så började jag å sis med en liten jogging tur sen så, började jag skriva mitt NO arbet som tog typ hela dagen, men det var faktiskt skit bra tycker jag, gjorde några egra diagram och lite pics var rätt nais arbete tycker jag! Nu så sitter jag och kollar på IFL Battelgraound ska lägga mig i sängen och kika nu iaf ! Ha det bra!


PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0