Onsdag

Onsdag
Dilated Peoples  -  You Can't Hide, You Can't Run


Den hära veckan är den sista på jobbet så de ska bli skönt sen 2 veckors lov kvar, fattar inte hur tiden kan gå så jävla snabbt den har bara försvunnit känns det som, plus att de hära måste varit den tråkigast sommaren på länge, dåligt väder och ja dåligt väder. Men nu ser de ju ut att bli lite bättre så de är ju bra jag vill ha lite sol, så man kan få bada lite ! (Y)

AJa just nu är jag iaf förkyld så de suger ju, snorig som fan. Men det va mycket värre igår så jag tror att de kommer gå över rätt snabbt faktiskt. Så det är ju bra så man kan få komma ut å leka lite i helgen förhoppningsvis iaf. Idag ska jag nog bara ta de lugnt så att jag hinner piggna till lite. Det är ju inte sånt krävande jobb här känner jag ;p

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0