Jul Jul.. Ge Mig mer Jul

Jul Jul .. Ge Mig mer Jul


Snart är de julhelg, måste skaffa lite pressenter! Ja man kanske är lite sent ute man har varit sjuk så och är fortfarande! Själv har jag önskat mig en nya bräda till backen, men vi får se :) Föräldrar har delade uppfattningar, annars får man väll fixa en på nått sätt då! Vill ut i backen och åka WIHOOo! Slutade med snowboard åkningen för år sen men vill köra på igen! (yy)

Hoppas det bli en bra jul iaf, kommit massa snö så mysigt är det å vädret är helt underbart just nu, kallt å soligt å massa snöö, dock väldigt halt ute så!
Världens gladaste låt:



I övrigt händer väll inte så mycket, är lite snuvig ont i ryggen och magen så kan knappt gå, men det löser sig. Så har jag klippt lugg alldeles nyss, blev nog bra jag vet inte man brukar ju ångra sig men wtf i like it. Dessutom växer håret ut så.

Och tiden går fortfarande snabbt även fast man suttit hemma en hel del å varit risig som jag vet inte vad. Men det är skönt för snart är det lov och helg också å nyår! Mycket att se fram imot. Nytt år, hur skönt blir inte det, lite som en ny start eller hur man ska säga det. Hoppas på fina vädret som vi har nu då också så man förhoppningsvis kan åka massa bräda i backen, vi får se hur det blir. Älskar snö...

ps; fia är min sötrumpa ! FOREVER

snow snow snow snow snow snow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0