Plugga(r)

Plugga(r)


Godkväll, sitter här hemma och pluggar och lyssnar på musik. Jag tror jag kommer få göra mitt Ellära prov imorgon så då är det väll lika bra å plugga, om ni vill veta så handlar det om magnetism och inremotstånd å kapacitens eller nått.. Ja jag vet inte men börjar få ordning på några uträkningar så tänkte ta en paus. Jag är nog inte den som hård pluggar. Brukar endå gå ganska så bra på proven (y) Har tydligen engelska prov imorgon också men jag har varit sjuk så visste inte om det, så ska ta å ringa läraren nu å fråga om man måste komma eller om jag ska göra det senare.. Eller så går jag bara dit? Hur svårt kan det vara, det är ju bara engelska? Kanske blir lite tufft på morgonen om man ska sitta å göra ett engelska prov först, och sen allas mardröm... ellära, finns nog inget svårare vill bara spy på skiten haha !

Idag mår jag iaf ganska bra, så det är skönt att känna sig lite små pigg! Imorgon ska jag nog vara med Fia hon ska ut å köpa present till mor sin så då tänkte jag hänga på å köpa nån julklapp (y) Men nu ska jag åter gå till att gå ner och göra glass !


Spelas just nu(19:46) - Louis Logic - Logic And Reason ft. R Son



Kommentarer
Postat av: Mikko

Sv: Något fel är det juh, men har man levt utanför civilisationen så pass länge så.



Du... du måste ju lyssna på electro när du pluggar ellära :) Tips:



http://www.youtube.com/watch?v=1waaDyVt5lY

2009-12-17 @ 20:02:52
URL: http://mittimiljonen.blogg.se/
Postat av: Oscar

aah, tyckte den va asnice! :)

2009-12-17 @ 20:21:06
URL: http://cpsnutt.blogg.se/
Postat av: BigDif

aayy!! vem e du? såg att du hade kommenterat våran blogg! REDIGT najs musik smak du har iaf :D

2009-12-19 @ 18:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0