Måndag

→ 5/1 -08



Vaknade typ 10 eller nått men ville inte gå upp ur sängen för de är så sjukt kallt i mitt rum så låg kvar, och vaknade kl2 haha sen igen. När jag satt mig upp så började jag blödda näsblod! Det va de som fick mig upp ur sängen. Hehe, nu gör jag ingenting typ.. håller på å städa mitt jäääääätte stökiga rum men jag orkar itne är så jävla lat! Men ska fortsätta snart så. Igår spelad vi match mot 10åringar nästan pinsamt å säga hur det gick! Vi förlorade nämligen... aja de va väll haha vet inte vad jag ska säga faktiskt! Fan va uselt!  Det har hunnit blivit nyår också. Va lite hos Emelie då, de va ju trevligt, roligt också, kom många dit ju. Vilket inte jag trodde aja. Det vart en toppen kväll iaf ! 
Helgen:
Var på bio i helgen också med Elin, vi gick på "Allt flyter" - skit skön film, vart en hel del skratt faktiskt haha. Jag har träffat Claris också sen har jag bara lekt och så haft roligt. Nu äre bara tråkigt at tänka att skolan börjar om bara några dagar! Ush, jag vill ha lov hela mitt liv, haha. Men men, hoppas tiden går fot bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0