Onsdag

28/1 -09 Onsdag

Hejhej! :)
Nu har jag sökt till gymnasiet preliminärt! Blir nog nån ändring innan jag lämnar in det, Så här ser det ut iaf:


Andeldning till att hälsa idrott droppade upp först var, att jag pratade me min syo om vad jag ville bli och då va hälsa idrott en bra träff så nu ligger det där på val 1, man kan bli t.ex. arbetsterapeut, sjukgymnast, friskvårdskonsulent, massör (; Sen är man ju nått av ett IT/fysik/teknik freak eller liknande så därför ser det ut som det gör ! (:
Men just nu så håller jag på å drunknar i franska italienska gloser matteläxor, biologi, svenska prov, engelsk grammar. Man missar ganska mycket när man är sjuk länge, ganska jobbigt men men det är nog lugnt endå! :) Jag klara allt haha!
Nu så ska jag plugga lite mera på Italienskan man måste ha 90% rätt på glostesterna för att få mvg(jag har mvg nu), och nu äre många gloser, så vill inte missa, kan man ju kugga å sänka sig! Jag vill gå ut med minst 2 mvg haha! Det har jg nu så, hejhå! Känns lite IG varning för mig i matte nu nästan, fast endå inte :) Nu ska jag plugga lite mera puss hej !

Kommentarer
Postat av: Andre

Roligt!Jag ska söka IT, i första nu! har bestämmt mig ! :D puss

2009-01-29 @ 00:35:46
Postat av: Anonym

Funderade på hälsa idrott jag med (: / matte!

2009-01-29 @ 00:38:06
Postat av: Anonym

john bauer, är skit bra :)

2009-02-01 @ 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0