Tisdag

27/1 -09 Tisdag



Hejhej! Idag va det skola igen, så himla trökigt! Vi lagade kebab iaf haha.. annars va de tråkigt som vanligt, matematik, so, no, hk.. old boring stuff! Är trött på högstadiet nu, så segt. Man vill bara sova hela tiden. Nu äre dags för premliminära sök enkäten för gymnasievalet iaf, ska nog fylla i min imorgon! :)
Det blir 1. Enrergi 2. Teknik 3. IT 
Resten blir lite randoms!
Efter skolan så fikade Jag, Elin, Hedda och Linda på coffeehouse..... De va trevligt, efter fikat så följde jag med Elin, som skulle hämta sin GGIK tröjja inne på stadium, sen åkte ja la hem! Fixade lite, drog på mig träningskläderna och åkte ner på träning på nynäs! (innebandy) Det gick sådära, har ju haft influensa så va lite rasslig, men det gick iaf bra! Väl hemma så har jag bara lega i sängen :) Och nu ska jag sova, imorgon är de onsdag och de betyder PLUGGA PLUGGA PLUGGA :( :( tråkigt som fan, men sånt får man ta om de ska gå bra ;)

Nu äre film/sov time, Hare bra puss! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Kul att se dina val, det ser jättebra ut. Se nu till att hålla dig frisk och må bra.

Puss från Pappa

2009-01-28 @ 15:37:54
Postat av: Anonym

Du är så jävla söt, sköning !

2009-01-29 @ 00:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0