Onsdag

↓ 7/1 -09



Hejsan! Idag har jag inte alls gjort mycket, tagit de lugnt och så å jag har inte dammsugit mitt rum än! FYFY, jag är så himla lat.. Jag har faktiskt varit ute och cyklat idag, tokigt kanske i det iskalla vädret! Det är verkligen skit kallt ute, 16minus! Och i veckan kmr de vara snö i hela sverige, iaf vad jag såg när jag kollade på väderlägesrapporten. Bättre att det är snö och kallt än bara kallt och frost, allt blir så fint när de är snöigt, vackert vackert.


Imorgon börjar ju skolan!  FYFAN jag vill ha lov nu och förevigt.. jag vet ingenting om vart man ska gå å shit, har vi gympa? Je ne sais pas! Lite funderingar har man hoppas att vi inte går hela dagen iaf. Imorgon har jag äntigen träning! :D Hoppas att min klubba som jag beställde för 2 veckor sedan kmr, tycket det är dags nu jag!

Nu ska jag kika lite film och sova ! Pusspuss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0