Måndag

Måndag
Outerspace - Cutthroats

Hallo! Nu har jag hunnit vara hemma någon timme, jag kollade på en film med mamma "Rallybrudar" - ja alltså hon tyckte den va så jävla " gullig " vet inte riktigt om jag håller med haha, iaf så bjussa hon på winerbröd så de var värt de. Har hunnit ätit också typ ungnstektcurry kasler eller nått liknande, med ris iaf. DE va fresh - MUMS!

Nu kollar jag på nyheterna, visste ni att Pridefestivalen började idag? Inte jag iaf, men kul för dom då. Dom säger också att Sverige finns de bäst förhållanden att leva som en homosexuell person eller nått trams, vet inte vad dom snackar om! Och dom berättade också att elen hade gått på typ 0.1öre/h, fan va sick. De är ju inget alls. Tkr att allt verkar lite snurrigt nu iaf. Jaha nån mer nyhet när jag endå är på G? Jo dom eldar upp Rinkeby, ja inge kul när folk blir inbrända precis, fan lite hemskt hur många var de som omkom nu igen... 9 st tror jag rätt awful ;/ 
HoHo, vare någon som kollade på simningen. Satt å kollade medans vi käka hon Sara Sjöström som simmade final i 100m fjäril, helt sjukt att 15 åringen krossade världsekordet inte bara 1 gång utan 2 gånger. Sjukt ju 15år, hon fick så klart guld. Props till henne, vilken jävla talang !

 PEACE!

Kommentarer
Postat av: Jazzpher

Du får ta Splash! nästa år, riktigt fet festival. Får hoppas de inte höjer priserna mer nu, eller att Svenska kronan närmar sig € iaf :) Nice blog annars!

2009-07-28 @ 01:56:02
URL: http://jazzpher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0