Tisdag

Tisdag
Fall Back (ft. Prop Dylan & Pure P) - Mr. Metaphor

Skön låt där ovanför iaf !
Mhh... tisdag alla bara ligger å sover här hemma, så vi två fick man dra iväg till banken å fixa grejer. Sen så käkade jag fan va tråkig DAG ... Cyklade å handlade saker på tempo också va helt slut när jag kom hem, vi får se vad som händer i kväll..

Här man sitter å möglar varje dag ungefär, den dära jävla datorn föresten, den tar kål på mig jag skulle inte precis säga att den var en pärla men men, efter jag jobbat så ska jag nog köpa någon ny känns som att de är dags för de!


PEACE !


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hur fan ser bilden ut?

2009-07-07 @ 22:52:50
Postat av: fman

Jadu Anonym, ja kallar det för att bjuda på sig själv! :D

2009-07-07 @ 23:32:43
URL: http://algerstam.blogg.se/
Postat av: J

och vi andra älskar när frida bjuder på sig själv

2009-07-08 @ 14:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0