Fredag

Fredag update
Bloody Tears - Army Of The Pharaohs


Hejhej, fan va skönt det va efter franska provet, kändes bra tycker jag. G blir det iaf solklart. Så det känns great. En sak avklarad lixom. Aja nu så har jag nyss duschat jag ska nog ut snart å leka lite. Inte kan man sita inne en sån hära fin dag haha! Vi får se vad som händer nått blir det iaf. Ska käka först också, kan inte åka i väg på tom mage heller!
The Boiling Point - Outerspace, har rullat på min min öron nu hur länge som helst, tung låt !


 





Fredag
27/3 -09

On a Path - LoDeck& Omega One



Hejsan! Nu sitter jag i skolan och jag har kommit på att det är fredag! Haha, va fan ska man göra idag då. Det vettefan, vill bara vara hemma och mysa tror jag får se, just nu är jag inte på humör att gå ut iaf! Vi fårse hur det blir, snart är det Franska prov jag vettefan hure kmr gå men jag känner mig rätt säker tror jag, jag är ju ett snille! Vi slutar rätt tidigt idag så då hinner jag uträtta några ärenden innan jag åker hem haha, SOFT!

Tout come d'habitude
PECE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0