Måndag

Måndag
×Battle Cry - Army Of The Pharaohs×

Skola igen då finns inget värre och specielt på på måndagar finns inget värre.. Kmr försent till varenda lektion och ingen koll alls! Fick omdömen idag också dom va bro och no(biologiprovet) fick VG det va väll bra antar jag! Har varit ute å sprungit, sprang ner till spåret vi sofiedal och sprang där de vart väll 1.2mil eller något duktig tjej, till mig alltså. Sen så har jag inte gjort så jätte mycket mera träffade matte lite å ugglade haha. Annars har det itne hänt nått kul.. Jag å Elin käkade hamburgare nere på McDonalds ist för skolmaten, rätt chill. Stackars Elin som har brutit nyckelbenet, tycker så synd om henne...
slänger upp en lien ris bild! Natti natti :)





Sweetie, vill va med dig nunu (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

J är min!!

2009-03-11 @ 11:12:24
Postat av: FRIDA

Haha va ? :)

2009-03-11 @ 17:47:09
URL: http://algerstam.blogg.se/
Postat av: Anonym

doooo noooot like you, matter infact, fucking hate you..

2009-03-11 @ 18:37:12
Postat av: FRIDA

Aha, det va ju tråkigt å höra !

2009-03-11 @ 20:18:52
URL: http://algerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0