Onsdag

Onsdag 4/3-09



Hey! Idag har det inte hänt nått speciellt, känner mig lite krasslig :/ Har faktiskt ingen lust att bli sjuk för då missar man en jävla massa. Så jag ska stå på mig ! :) Har sovit massa små perioder idag sen när jag kom hem, bara dök ner i sängen å somnade typ, så drömde jag en jätte gullig drömm också, men vet itne vem killen va :( Han hade brunt hår å va jättemysig iaf! Om ni nu ville veta det haha..

Hum jag har väll inget annat å säga?? Jomen idag så hittade jag äntligen min jävla tacco dipp! Ush vad det är gott.. ro inte att jag har ätit upp en hel chipspåse nu(aa) OLW! Aja.. Måste ta bort massa skit från datorn också "Ont om ledigt diskutrymme" - datorn är ju hur jävla seg som helst, å då menar jag SEG. Imorgon har jag matte prov :) jag kan det inte men ajg hoppas att de blir G! De borde ju inte vara så svårt. Jag har inte ens jobbat klart med kapitlet vi är på asså vafan.. Allt går så jävla snabbt man hinner ju inte med ett piss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0