Step up!

Movie: Step up (första)

Såg step up igår eller jag jag har sätt den många gånger! Men jag tycker att det är as bra! Den måste ni se om ni inte har sätt den. 

Dena film handlar om Tyler Gage som är en rebell från fel sida av Baltimore som döms till samhällstjänst som vaktmästare på en högt ansedd skola som bland annat utbildar dansare(balett). Han är utanför men utstrålar självförtroende vilket gör att den vackra balettdansösen Nora Clark får upp ögonen för hans talang för street dans. Nora söker desperat efter en danspartner till examensshowen, medan Tyler söker en väg till ett bättre liv. De kommer från skilda världar men när deras öden sammanlänkas slår det gnistor om dem - både på och utanför dansgolvet! Mycket härlig musik och dans vill jag lova ^^ love it !






Se även tvåan den är minstlika bra om inte bättre musik osv!
Rebelliska street-dansaren Andie börjar på en ny skola vilket innebär problem med hennes gamla crew. Hon och skolans popularaste kille Chase bestämmer sig för att starta ett eget crew med skolans mer anonyma dansare. Mycket nice film se den ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0