Torsdag

Update Torsdag
Gang Starr - Mass Appeal


FMANFan va jag skriver då haha! Sitter å pluggar lite smått på franskan iaf, men jag orkar itne men jag MÅSTE. Lite svårt å göra saker som man inte vill tycker jag, snart ska jag äta middag med mammsen hon fyller ju 51, blir väl nå tårta eller något också mums! Ja i skolan så hade vi simning också på fjärranhöjder, de är rätt kul å bada ibland iaf! Annars så har de inte hänt så mycket, de va en sån hära begravnings snubbe så SO lektionen som berättade va han fick göra på jobbet och sånt, döda människor! Jag tyckte han va rätt sjuk, eller jag venne haha! OCH jag har ta mig fan tappat bort TV-kontrollen också, fan helt veck alltså, lär leta lite mera efter den iaf, ligger väll å skräpar här någonstans :) Men nu ska jag fortsätta läsa på Franskan iaf !




Torsdag

26/3 -09 (mammabirthday)
Naturally Nasty - Celph Titled Apathy


Godmorgon, har nyss varit å grattat mamma inne i hennes rum! :) Fick gå upp as tidigt bara för att jag skulle säga grattis och så till henne -.- Hon blev glad över vad hon fick iaf så de va ju tur det, nu så ska jag käka frukoste eller nått sånt sen äre ju skolan som gäller. Idag så sluar vi lite tidigare än vanligt för vi har inen italienska idag, skönt skönt. Då MÅSTE jag hem och plugga sen annars kmr jag få IG på provet å det vill jag ju inte ha ^^

PEACE

Kommentarer
Postat av: ;)

haha sweetie!

2009-03-26 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0