Relapse

Relapse
Eminem (Relapse) - Stay wide awake



Back on track, snart kmr Eminems album ut, har för mig att de va runt den 15:e. Iaf så hörde jag nyss en av  låtarna som ska finns på den nya plattan "Eminem (Relapse) - Stay wide awake" Grym, till skillnad från de andra tracket jag skrev om tidigare "Old Time's Sake". Hörde även en liten bit av "Underground" som också kommer finnas i albumet. Båda grymma låtar engligt mig "Stay .." dock snäppet bättre för att han dropat sin himlans dialekt i den, låter tungt vad jag tycker man så hoppas att det kmr bli GRYMT! We will see

Här är ett smakprov av 
Eminem (Relapse) - Stay wide awake

PEACE!

Kommentarer
Postat av: jeiu

Indeed, det gav lite nyss hopp!

2009-05-07 @ 16:08:47
Postat av: Oskar

ja jävla hörde låten nyss den är tung!

2009-05-07 @ 19:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0