Söndag

Söndag
Jedi Mind Tricks - I against I feat. Planetary

Har pumpats en heldel JMT denna vecka -  ohyes!

Aja, veckan har varit bra förutom at skor skor skor har försvunnit/stulits, inte så jävla kul det vill jag lova. Det har varit en jävligt skön helg träffat några riktigt trevliga prickar. Idag har jag inte gjort så mycket typ ingenting faktiskt, legat å dega sådära vanligt seg som man är på söndagar, och vet ni vad imorgon är jag ledig WIHOOO! Jävligt jävla skönt faktiskt, nu ska jag iaf kika på Mission impossible 3 på 4an. Ska göra lite varm choklad med marchmellows i pausen! AS smarrigt.
fman
PEACE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut mer bilder på dig själv fina flicka

2009-05-11 @ 07:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0