Tisdag

Tisdag
On The Way To The Top (Ft. Hell Razah And Shabaam Sahdeeq) - Killah Priest


soft
Mp3 hackade upp sig idag så kunde inte byta låt, fick nå fel fan. Men de löste sig sen, den fastnade iaf på en killah priest så det blev bra. Idag så vare nationella proven, hade totalt glömt bort det så jävla bort som jag är! Men det gick väll rätt bra den sista frågan orkade jag knappt läsa så jag sket i den haha. Satsar inte på nått super beyg i matte precis, inte mitt bästa ämne. Aja sen efter skolan så åkte jag hem sen åkte jag å köpte bröd och medecin (yy) Bra att ha, jag är nämligen halvsjuk! Å jag köpte en marabouchokladkaka också, men de får man väll unna sig? Nu så ska jag äta pankakor haha! :) Ha det bra
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0