Torsdag

Torsdag



Robin va ju jävligt tung när vi höll på å putta han haha...har för mig att jag tappade han ? Eller aja!


Ja torsdagar, va har man gjort idag. Varit i skolan å svetsat ätit räknat å pratat. Desutom ramlade jag baklänges på sebbe precis när han skulle spotta så fick de fan i ansiktet, fyfan! Äckligt äckligt, men de va väll en olyckshändelse hoppas jag haha, sen så brände jag mig när jag skulle klia på min näsa med en het jävla ståltråd jag hade svetsat med, kanske inte va de smartaste man kunde göra men det va också en olyckshändelse haha! Efter skolan åkte jag till köpis å köpte skinka å glass, tänkte köpa ett par hörlurar också men hittade inte några som jag ville ha. Nu sitter jag hemma iaf å tar det lugnt.

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

äre sebastian swerkström ?

2009-10-05 @ 11:15:35
Postat av: fman

Ja det äre :p

2009-10-05 @ 21:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0