Inte Vet Jag..

Inte Vet Jag..

Mysbilen
Idag va jag i skolan sen följde jag med Malin när hon skulle tatuera sig, de blev skit bra förresten. Hon skrev Carpe Diem nere vi svanken, med skrivstil riktigt tjusigt - vi tackar Rickard ! Iaf sen kom jag hem och åt massa pannkakor, dåligt gott var de massa glass och syld å sirap å socker å gott! Sen så kollade jag på nå jävla program typ "Skolfront" eller nått liknande dom pratade om kulturkrockar och speciellt om muslimer i skolerna, helt sjukt. Dom har ju helt sjuka "egna lagar" som dom måste föja annars kommer dom typ bli straffade å sånt, och de på verkar tydligen barnens utbildning, för dom får varken vara med under musik lektionerna och inte heller på sexuallundervisningarna, förstår inte varför man inte kan anpassa sig lite, de ska väll inte vara så svårt. AJA

Imorgon är de fredag å de är ju nästan som en helg ska bli skönt att få sova ut på lördagen förhoppningsvis. Just nu håller jag på att städa lite på mitt rum står typ påsar som jag ska slänga överallt så ser ju inte sådära skit vackert ut, men aja de ordnar sig väll snart. Ska fortsätta iaf, Hade bra !

PEACE!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0