Write Wrote Written?

Write Wrote Written?
Låt: Louis Logic & Apathy - Best Friends


Fan va ett tag sen man skrev nu men har inte alls haft nå tid mycket som händer skola träning å vänner å läxor.. lite drygt. Man slutar skolan runt 4/5 sen så har man träning kl 5/6, tro mig man blir helt sjukt stressad sen när man kommer hem så äre bara sängen och duschen som gäller. Känt mig helt slut hela den här veckan, tror jag måste börja käk frukost om jag ska orka gå upp så tidigt jämt ! Men det löser sig.

I helgen den 4/5 sep.

Har varit rätt segt bara inte gjort nått speciellt, igår(Fredag) va jag ute med sophia evelina och några de va väll rätt trevligt, men idag(lördag) har jag knappt gjort någonting, va inne på köpis för i fredags så knappade jag in fel pin KOD 3 gånger sen fuckade det ur när jag tryckte in puk KODEN, så jag fixade det sen åkte jag hem och lite senare på dagen åkte jag till coop forum eller ah å fixade saker! Så på kvälls kvisten nu så har jag tagit ett bad med ljus och allt sånt mösigt, nu sitter jag och kikar på stockholms boggie på Femman ! (yy)



















PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0