Halloj!

Halloj!

Just nu så sitter jag hemma, har inte tagit mig till någon skola idag.. det känndes bara fel. Så ist har jag bara legat i sängen oh pluggat lite matte och svenska. Springer runt å letar min mobil nu för fattar fan inte vart jag lagt den någonstans men det löser sig nog. Igår mådde jag inge bra hade spytt på natten(ehe) så va hemma och vilade igår också (torsdag)



Annars händer väll inget kul.. Idag är det fredag vet inte vad jag ska göra riktigt men det blir väll något i allafall vill ut.. fast inte UT utomhus. Det snöar ju helt sjukt mycket och blsåre rejält, går man ut får man kämpa för att hålla ögona öppna. så nått sånt blir det nog inte idag.


FUCKU.. :)

Kommentarer
Postat av: sophia

men i morgon ska vi ut :D

2010-02-20 @ 02:56:35
URL: http://sophiapihlajainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0