Måndag

Måndag


Idag har jag varit i skolan blev lite sen för ajg trode vi hade bytt verkstad, men det gjorde inte så mycket! Sen började ju killarna spränga hela verkstade så de luktade ju fan oxygen i hela rummet! Efter skolan så mötte jag upp Clara så gick vi på stan och tog en kaffe å bulla.

När jag va på väg hem så satt det en gubbe på bussen som predikade om att alla judar skulle dö när alla våra tappra krigare i svergie kommit åt dom... han var inte riktigt klok, va nog det konstigaste man hört på länge.
Nu så sitter jag hemma med mamma och kollar på OS. Skulle vara på träning nu men blev väldigt illamåeende för en stundsen så blev tyvärr inte så.  ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0