Snart Helg

Snart Helg

Snart är det är det äntligen helg igen, torsdagen har inte varit så speciell. Lite skola och var till intersport och prataded med personalen om min jacka, som tyvärr gått "sönder". Lite halv drygt att jag inte kan stänga den nu, så får försöka fixa det så det är gjort tills vi åker iväg till vemdalen. Annars har jag bara ätit, och sytt litte kläder kan man säga. Men änn är torsdagen inte slut, har sen träning idag också( halv10 ) lite halv segt sådära. Nu ska jag väll leta llite kläder och spela lite tv spel ;)

PEACE!

Kommentarer
Postat av: piaaaaa

skriv blogg oftare, jag har fan inget att göra i skolan -..... haha :D

2010-01-21 @ 08:42:01
URL: http://sophiapihlajainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0