What a Day

Vilken dag...
 
Obama blev ju iaf president vilket var posetivt att få höra!

Vad ska du bland bilarna å göra älskling ..?

När jag kom så satt jag mig vi datorn .. så ringde polisen : sökte efter mamma, gav dem hennes jobb nr ..
Efter bara några sekunder ringde mamma mig och berättade att Selma (minkatt) hade blivit påkörd, men hon levde forfarande. Jag gick ut å letade de skulle tydligen vara längs med valbovägen.. gick en bit så möter jag mamma som åkte för bi med bilen, det visade sig vara grannen som hade fått en katt på sin farstu ;'( Vart så ledsen när jag såg henne, hon bara låg där bland sitt blod och va helt lövig.. hemskt men jag hade en känsla av att hon skulle klara sig gumman min ;/
Mamma ringde veterenären vi bar selma till bilen och åkte dit. Det visade sig att hon hade brutit käken och beckenbenet vet inte om hon fick någon inre blödning.. Veterenären sa iaf att hon har god chans att bättra sig ! Nu är vi hemma vi försöker värma henne nu.. Hon fick någe spel och hoppade ut ur korgen vi la henne i stakarn.. hon kan ju inte gå, nu är hon på plats! ska ta hand om henne gumman !
ps.Hon hade blivit rädd för en hund som kom och då sprang hon ut på vägen och så kom bilen ;'(



Älskar dig Jonathan .. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

e du o jonte ihop igen:)

2008-11-08 @ 03:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0