Match i Söderhamn

Idag var det match i Söderhamn.. Laget var nytt för oss vi hade aldrig spela mot dem förut så det va roligt att möta ett nytt lag! Vi kom dit och fick hjälpa till och bygga sarg med tjejerna m.fl. när det va klart sprang vi lite och sedan sköt vi lite på mål och gjorde andra övningar! Matchen började bra! Jätte fint passningspel precis i början och nästan hela matchen ut för den delen..  Tyckete alla var jätte duktiga faktiskt. Jag var iaf nöjd  med min insats kändes väldigt bra!
Vi vann med 2-9.. Dem fick in några riktigt dåliga mål enligt mg!

JO en rolig sak i matchen var när söderhamn fick frislag nere i hörnen.. Alvarligt talat så kunde dom inte lägga den på krysset utan la den några meter bort.. dom va lite efter inga "regel freaks" precis vet inte hur många gånger domarn sa åt dem. Dom fick t.o.m. utvisning för - för många spelare på planen. Hahah suck !



Efter matchen så följde jag och Hedda med Sofias pappa till huddik och kikade på hockey och åt lite mat.. haha fyfan vad man kan skämma ut sig ibland.. Men vi hade trevligt tkr jag mys i bilen på vägen hem mjaow..
Nu ska jag snart sova är ganska trött och mår inte super bra.



Kommentarer
Postat av: hedda

hahahaha hela lördagen va mys tkr ja ;) :)<3

2008-10-12 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0