Vidare !

Hej! igår va det cup i huddik  och det gjick ju hur bra som helst ! Våran första match var mot sätra ! Vi spelade 4-1 ! ! Det va ju så himlans skönt och få spela ut dom som vi gjorde ! As bra jobbat ( vi var 11 pers+målvakt) Så det var bra jobbat måtte jag säga ! ! Ush har aldrig varit så glad som då ! Och sofia (målvakt skit bra jobbat!)

Sen så skulle vi käka alla tog bilen och åkte i väg ingen lyssnade på mig och elin och sofie, vi tyckte att vi skulle gå till nått ställe och käka! Vi gjore det och vi hittade ett jätte bra ställe det va en pizzeria men dom hade jätte go sallad och pasta ! Så vi käkade där det va verkligen gott ! !

Sen så va det ett tag tills nästa match som vi skulle spela mot huddik, riktigt bra lag!
Vi spelade 2-2 mot dom men jag tkr att de var väldigt fel dömt av domarna att ge dem straff för ingenting när de va 40 sekunder kvar lixom.. himlans dåligt de va verkligen inte straff tror inte jag varit så arg på länge dåligt dömt, även dåligt dömt i första matchen men men.. Jag tkr det va svårt att spela mot huddik dom spelade 2-2-1 så man fick spring mycket för att hålla koll på dem haha.. men det gick bra! ! När klockan tjöt och matchen slutade lika visste vi att VI VAR VIDARE I SM ! ! FYFAN vad glada vi va.. ojoj helt tokigt! Tycker att vi gjorde två jätte bra matcher och alla var verkligen super bra ! Bra jobbat säger jag bara ! !
 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
VIDARE I SM TJEJER UNDERBRAT :)



Sen så var sov jag hos Hedda och myste och var glad ! :D

Kommentarer
Postat av: Jontas,

Grattis grattis :)

2008-10-19 @ 16:56:14
URL: http://joonathanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0