Tisdag

Tisdag 21/4 -09
616 Rewind (Ft. Tonedeff, Deacon the Villain, Sankofa, Kno, & Kashal Tee) - Celph Titled 

Word up! Ne fan imorse kom jag inte upp ur sängen och äcklig som fan drog man i väg o duschade och jävligt ofräsh, till skolan. Hände inte så mycket där.. denna vecka har jag plugg upp till öronen, imorgon är det engelska prov och musik prov, och engelska provet vet jag inte vaf jag ska läsa på om, men det går nog bra endå. På musik provet så ska vi lyssna på massa låtar moch skriva vilken låt/symfoni det är, typ bach och vivaldi och sånt skit! Men men får väll ta å lyssna på det. Efter skolan så gick jag ner på stan med ejlo och emma, dom skulle köpa lite maskerade skit haha.. Iaf så var det träning sen GRYMT jobbigt, men det var kul som vanligt, vi har ju jävligit kul på träningar och allmänt vi tjejer ! ;) haha Nu ska jag iaf sätt i gång och hård plugga! Inget jag ser fram imot, får fixa lite mackor och så så att man orkar.
famn


PEACE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0