Fredag

9/1 -09



Hej! Idag hade vi sovmorgon till 9.40 det va sköönt. När jag kom hem så satt jag mig i soffan å kika tv, somnade efter ett tag, hehe! Vet inte riktgt vad jag ska göra idag, eller jag vet inte alls vad jag ska göra för det finns ju ingen å vara med känns det som, så ddet blir väll hemma å ta det lugnt då, kanvara skönt det med! Har jätte ont i ryggen och höfterna, vet inte varför men känns inte som att det är träningsverk, det gör bara onnnt! Skulle behöva massage. Ska gå till någon massör någon gång det verkar skönt!  :)

Igår var jag på hockey med Elin (brynäs-luleå), jag tyckte matchen va jävligt tråkig faktiskt va inge fart! Den slutade 1-0 till brynäs efter hårt "arbete", Bra bra! Elin och jag såg en kille iaf, så satt jag å kikade på han, så kollade han ner och vinkade. Det va så jävla pinsamt faktiskt! Man fick ju fästa ögona på annat eftersom matchen verkligen var dålig. För lite spel tycker jag, Brynäs har verkligen tappat andan, förut var det grejer! Men inte nu längre tråkigt tråkigt! Gick på hockey jämt förut men nu förtiden brukar jag inte ha tid! Men det var roligt iaf :)Innebandy klubban kom också Yeey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0