Tisdag

→ 6/1 -09



Morrsning! Vaknade typ 10.23 om de nu va nödvändigt å berätta vet jag inte haha! Gick ner och tog lite djucie, orkade inte göra en smörgås! Men mamma kom ner och frågade om hon skulle göra en macka åt mig, så tur var väll de. Måste äta lite så blodet kommer igång! Nu så sitter jag å kollar på "Vi på saltkråkan" som ni ser på bilden. Vem har inte sätt "Vi på saltkråkan" ? Det måste väll alla ha gjort eller hur.. Det är ju ganska roligt faktiskt! Sitter här å skrattar åt Melker och skrållan och alla dom dära hehe, Rolig serie! Ska snart fixa mig lite, ska ner på köpis med Clara, sen äre träning på nynäs, får väll se om man hittar på nått efter det  =)) Wiie






Lägger upp lite pics sedan!  PussHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0