Fredag

Fredag
R.A The Rugged Man - Casanova (Fly Guy)

Ciao! Sitter på jobbet ännu en gång och har precis gått en runda som man går på morgonen och eftermiddagen här på företaget, man typ checkar fikarummet! Kaffeautomater m.m. nu sitter jag här å väntar på nån beställning eller nått, rätt segt på morgonen faktiskt, kom hit typ halv 8. Anyway, idag vet jag inte riktigt vad man ska hitta på vi får se vad som händer om de blir utgång eller bara ta de lugnt är ju bergis på att jag kommer vara jävla trött när jag kmr hem! Men men, blir skönt med helg iaf. Förresten imorse när jag skulle till bussen på stan, jag stod precis utan för bussen å väntade på att tjejen skulle öppna dörren så jag skulle få gå på, men så öppnade hon inte(idiotkärrning) så  när hon blev 20 över så körde hon iväg, hon hann typ 1m för jag knackade på runtan så stannade hon, så sa hon till mig när jag gick på bussjäveln " Du vet att de hära är OLAGLIGT?", så kontrade jag tillbaka med " Vadå är det olagligt att gå på bussen och stanna på en jävla busshållsplats?" så blev hon skit arg, jag vettefan hon va ju knäpp iaf .

Om nån ville veta vad jag ska käka till lunch så ska jag äta lassange
.. ehm ja de va väll allt.
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0