Måndag

Måndag
K-rino - Blood Doctrine
Har varit en jävla vecka, i fredags vart jag helt sjuk i huvudet, nån jävel som började snacka massa skit om massa rykten. Fick världens utfall, var verkligen förbannad, så vare nån som sa att jag nästan hade sönder nån telefon. Sorry, de va inte meningen haha shit ja va så jävla sur asså går inte att beskriva! Men de gick bra sen iaf, har varit en bra vecka, förutom att jag stukade foten i Fredags så de va lite segt, annars hare varit soft. Idag har jag inte gjort så mycket  tagit det lugnt bara, ska nog käka lite glass snart kika på Rob And Big eller nått ! Imorgon blire nog att dra till banken i fixa massa shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0