Torsdag

Torsdag
K-rion - Blood Doctrine

Holla, whats going on? Sitter på jobbet nu, trött som ett svin är jag låg kvar i sängen idag 1h innan jag gick up så han inte göra så mycket blev lite stressigt. Sen på vägen upp till jobbet så såg jag våran gamla bil en "MOT 226" de registrerings numret glömmer jag aldrig, tänk vad vägen kan vara liten ibland. Idag mår jag helt okej, bara de att min ögon vill ha mörkret och vara stängda, så mår ryggen rätt bra också men de blir nog värre fram mot dagen så brukar de bli iaf.

Idag händer väll inte ett skit, min vänner ska iaf dricka de är ju inge bra HÖHÖ! Vet ni vad De va tydligen Fredag idag sa dom när jag kom in i fika rummet! Hur fan kan man vara så borta.. va helt  sold på att de va torsdag. Ja men då lär man ju fan hitta på något vi får se va som händer :)


 PEACE <3

Kommentarer
Postat av: Kappe

Shit, alltid jobbigt när jobb kommer i vägen för saker. Nu verkar det inte som att jag kommer iväg heller, sket sig med polarna som skulle med och grejer :/

Splash har jag också funderat på, verkar vara en redigt fet festival! Öland roots har jag fan spikat inför nästa år, helt annorlunda än Splash visserligen men verkar sjukt mysig.

2009-08-01 @ 22:03:34
URL: http://kappishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0