Onsdag

Onsdag
Pentalk - Yeah Yeah Yo

Holla, sitter på jobbet nu är så grymt jävla trött helt sjukt trött är jag! Va verkligen en kamp om att komma upp ur sängen idag. La mig nog lite försent igår, va ute i torsåker med sophia å träffade några. Käkade en pizza och snackade och sånna grejer. Ja iaf var de jävligt skönt att få komma hem sen, idag ska jag inte göra nått har jag fan bestämt så jag hoppas att ingen frågar för då kan man inte säga nej. Jag kmr vara så jävla trött när jag kommer hem så kommer fan somna på störten villket inte är så bra för då kan man inte somna sen när man ska gå till sängen egentligen ..

Damn ill, att behöva gå upp så jävla tidigt. Blir ju inge kul sen när man börjar skolan igen, förfan. Men just nu är jag bara galet trött känns som jag har en klumpi halsen och ögona snart fallerihop. Fan de skulle vara riktigt gött med en sovstund nu, men plikten kallar ju så de kan man ju bara skita i. Snart äre iaf lunch så kanske får man lite nya krafter efter de, ska äta en macka med massa kött på och deressing och sallad, låter väll säker lite snurrigt, men fan skit gött!
Så ska jag be om att ingen tvingar ner mig på stan idag för de tror jag inte att jag orkar med! De är ju sommarkväll där å du brukar ju folk dra sig dit. MEN INTE JAG! No thanks

PEACE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0