Måndag

Måndag
Hardcore (So You Wanna Be) (Ft. Reks & Termanology) - Statik Selektah

Idag va vi nere i bourlongen å inte gjorde mycket, kollade på fulla studenter som spelade brännboll och hälsade på lite fölk. Sen åkte jag hem kikade på en film och efter det drog jag på träning. Gick väll rätt bra sträckte mig bara.. eller va fan de gick inte alls bra jag va inte med på noterna riktigt kände jag, men skitsamma. Imorgon är de sista dagen i skolan sen behöver man inte komma dit igen typ.. Helvette va skönt. Aja nu ska jag duscha sen kika på en film tänkte jag.
Skönt att solen kikade fram lite idag då! (;

PEACE !
                                                                <3

Kommentarer
Postat av: J

Fixa mer tease bilder så blir denna blogg mycket mer intressant

2009-06-14 @ 14:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0