Tisdag

Tisdag
Cheka - Method Man And Redman

Va i hela friden är de här för jävla äckel skit väder, nu är det för fan juni ska fan vara sol då! Mulet också tråkigt är de ju bara, hoppas verkligen att det blir någon ändring på de här skiten snart, blir för fan deprimerad. Och så fort solen tittar fram i någon sekund blir man lite gladare. Aja Idag har solen tittat fram lite grann nu på förmiddagen typ. Så jag va ute å spelade lite fotboll, fick en pinne i ögat annars va allt fröjd. Annars har jag inte gjort ett skit idag, så fort man lägger sig i sängen kommer man fan inte upp igen, ungefär så är det iaf. Men nu ska jag fan ut ett tag å chilla lite. Kan inte sitta i sängen hela dagen känner jag. Har städat upp lite på mitt rum också, får damsuga och så imorgon s blir fin fint (y)

Skum - Non Phixion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0