Word up!

Word Up!
The Take Over - Randam Luck

Inte skrvit något här inne på ett tag, har inte haft tid med det. Men sånt är livet, finns ju andra saker att göra än att sitta vi datorn å möggla ? Fast just nu så fanns de faktiskt inget bättre att göra, helgen har varit bra bara det att jag är helt slutkörd idag. Men det hör ju till, kan ju inte vara pigg som en ärta jämt heller. Sitter i min säng nu å pumpar musik. Och jag är helt sjuk sugen på en kebab nu, men jag är rätt pank nu så det blir svårt. Men vi får se är sugen på att ta å köpa en kebab till ikväll iaf.

Men fyfan vad härligt, nu är de bara ungefär3 dagar kvar i skolan och sen är det sommarlov ! Fan helt grymt jävla sjukt känns det som.. Jag har varit världens jäkla slaker nu på slutet, jobbat med annat så.. Men de ska jag galet skönt med sommarlov nu känner jag.
 

Jaja, nu sitter jag å lyssnar på meth&red nya album "Blackout!2" De är rätt galet hur mycket Eminems nya album typ har sålt 609,400 kopior och meth's(63.400st) nya album har sålt mer än  Busta Ryhems(59.300st) album också. That's some crazy shit.
 
Aja, ska nog hoppa in i duschen nu jag. Sitter förresten och kollar på tennis final idag ju mellan Söderling och Federline, för en stund sen så va de en kille (huligan) som hoppade ner på tennisplanen å sprang runt å försökte slåss och skit hah, vakterna fick hoppa på honom och bära ut snubben! Hur ofta händer de på en jävla tennis match asså? Inte OFTA! Aja Söderling kämpar på bra iaf men Federline är ju helt sjukt bra så de blir nog svårt för gubben!
(Han förlorade, men de va ju väntat) 

                                                                                                                    (<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0