Besviken

Besviken
El Lila (Prod. Sam-E & Alibi) - Medina(kollaupplyricssåmanfattarvadomsjungerom)


Jag blev lite besviken när jag åt voffler de är inte alls så gott som jag trodde, kyckling med ris är bra mycket godare! Så fuck vofflor. Och nu försöker jag plugga franska men det går åt helvette, tur att man har lite tid att plugga imorgon iaf måste komma igång! Förresten så såg jag en liten rolig sak idag när jag väntade på bussen. En snubbe skulle kolla busstiderna, först så stod han å kollade på plakate med busstiderna han stog en bit bort, å typ förskte se va det stog. Efter ett tag så tog han upp ett par AS stora brillor och gick typ fram till tavlan så han typ slickade på den, så läste han buss tiderna haha. Såg helt sjukt ut, han gick därifrån sen och kom tillbaka när bussen gick haha. Ska kika på TV nu eftersom att pluggandet inte vill alls idag, de är ju typ Fråga Olle på 5an, kan man ju kika på om man vill! :)
PEACE

Kommentarer
Postat av: Andreas

visst varu vi tågstation?

2009-03-25 @ 22:40:52
Postat av: jonte

appertiff t-shirten är på! (Y) keep it up! ;D

2009-03-29 @ 10:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0