Söndag

Söndag
29/3 -09(sommartid)
Sacrifice Jedi Mind Tricks



Bonjour! Nu äre sommartid, om inte visste det .. har förlorat en hel timme på den hära dagen nu! Men det är rätt posetivt gillar när det går snabbt, då slipper man hitta på så mycket haha! Låter som värsta trökhögen.. men de är fan söndag, och då är man ju inte jätte pigg. Imorgon äre skola igen också USH! Vi har engelska prov på fredag också MEN hörni vet ni vad jag kom på!! Jag lär ta ledigt på fredagen för vi ska på Cup i örebro GRYMT kul ska de bli, vi ska ta hem hela skiten! Nu så ska jag göra en smörgås och titta på film med sötkissenselma tänkte jag, de får bli en disneyfilm efter som jag bara har VHS, och där dominerar disneyfilmerna hah! ;) Annars ska jag bara ta det lugnt idag städa mitt rum och lite sånt pyssel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0