Tisdag

Tisdag
10/3 -09

-The Countdown Theory (Ft. Walkmen) - Celph Titled-
Tjena!  Och.. hejpå snön! Jag vet inte vad jag ska tycka faktiskt, visst snö är underbart men, jag vill verkligen ha vår - sommar nu. Igår när solen tittade fram så tänkte jag att snart kommer våren. Men men så va det icke, fan det snöar som fan alltså! Förstår inte fan april snart, då äre ju bara snö uppe i jämtland. Det är nog inte bar jag som längtar mot ljusare tider. Aja i skolan hände inget kul iaf bara tråkigt.. Vi hade typ langos(fest) med lärare haha.. De va väll lite kul iaf. Efter skolan så sprang jag ner till Märta å hjälpte henne, snart så ska jag på träning"yippie" Så kul med innebandy, idag ska Carros pappa träna för våra tränare är borta, som jobbar väll eller något :)


Ush när jag kmr hem så måste jag skotta! Det vill jag inte alls göra fyfan, och e är ganska mycket och skotta lixom inte trevligt. Men mamma är sjuk så jag får gå ut å offra ryggen min. Bra träning för armarna ibland, bara att härda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0