Tisdag

TISDAG
24/03 -09
The Light(Prod.by Sapient) - Moodswing


Hejhej! =) Sitter i skolan nu och har nyss käkat, det var biff. Helt okej var det iaf. Har haft Hjärt och Lung räddning också, så nu vet man hur man gör de utefall någon deckar haha! Ska ha SO nu sen NO då så ska jag sitta å rita med Elin fan vi har ju nyss ritat våran MAJA, dåligt het blev hon. Vi ritar typ bilder om föjder efter alkholen och sånt dära.
 Sitter såklart på datorn också ska leta en nyhet till SO:n det blir om nån snubbe som snodde glass för 61kr och fick 1år och 2 mpnader i fängelset nere i Malmö. Låter så typiskt Malmö ska  jämt vara värst haha ;) ! Aja, efter skolan så ska jag ner och hämta nån tröjja jag glömde hos elinus. Sen hem igen och packa träningsklader osv, vi kanske har träningsmatch de får vi se, jag är nästan mera taggad för träning om jag ska vara ärlig. Men hur som helst nu ska jag skriva ut den dära jävla nyheten också.
Här kan ni läsa om den om ni har lust haha: STAL GLASS FÖR 61KR - DÖMS TILL FÄNGELSE

PECE!

Kommentarer
Postat av: C

babe, miss u

2009-03-24 @ 21:57:23
Postat av: fman

Jasså haha ? ;D

2009-03-25 @ 13:24:40
URL: http://algerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0