Torsdag

Torsdag 19/3
×Immortal Technique -The Point Of No Return (Ft. C-Rayz)×

Godmorgon sitter i skolan nu, och har SO. Vi skriver nått arbet realterad till död,etik och lite sånt. (John ser ut som en ekorre-ärthur sa de) Vi skriver om  Barnarbete, Arthur har skrivit lite medans jag suttit å ritat på bänken, vi ska snart ha gympa och jag hoppas att det inte är dans, det är bara så jävla värdelöst. Så hoppas jag att de är god mat också, men det är det ju sällan. Sen så har vi håltimme och franska sen italienska sen slutar vi.

Fick VG på mitt SO prov också :) ! Det trode jag inte för jag hade inte pluggat alls, så jag är jätte nöjd. Efter skolan så ska jag dra till gymmet för de va tydligen ingen träning. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra vi får väll se vad som händer! :) Fick G på matte provet också(lättnad)

Hejså länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0