Torsdag

Torsdag
-Seven - Army Of The Pharaohs-


Tjoho! Hade ställt kl på en rimlig tid imorse för jag ville upp å äta en bra frukost osv men så klart så snooz'ar man mobilen i 100år så kom upp as sent och han inte käka frukost eller nått.. Plus att jag missade bussen med 1sekund, lite surt eftersom vi hade Prov imorse och jag kom försent, inte bra de. Iaf en opluggad trött och hungrig Frida gick iaf inte för att göra sitt bästa på provet. Det gick fakitskt mycket bättre än va jag trode! :o Bröjar nästan tro attt jag är ett litet snille fakitskt. Efter skolan och allt ståhejj, så vare bara att kuta ner till bussen och åka hem och hämta tränings sakerna och ra på träningen, de va en rätt råkigt och meningslös träning faktiskt!  Aja efter träning åkte jag å handla lite saker ! Typ ätbart, och lite som jag kan sitta å festa på, på nationella provet imorgon! Wish me GoodLuck(bnbnbbnbnbb WTFn Nöh tryckte på tangenten  å då blev det såära skumt å det slutar inte vafan!!  Aja haha Konstigt iaf... Nu så sitter jag å lyssnar på muuusik, finns ju inget bättre, ska sova snart också men hejsålänge :)

<3

Kommentarer
Postat av: LVS

sv, skoja inte ;)

2009-03-15 @ 10:31:35
URL: http://victorlofstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0