Helg

Helg


Åhh äntligen är det helg det är så himla skönt, att bara få sova och vila å springa ut och busa! Igår(fredag) så var jag med med Sophia, vi käkade lite middag med hennes mor sen så vart de utgång! Jag lovar att sophia hade crazy natt.... Men är man bäst så är man ju, hon kan ju inte klaga på nått eftersom hon är bäst! Jag åkte hem vi två tiden jag vart så jävla hungrig och ddet va hur kallt som helst igår kväll. Vore det inte schysst om det kom lite snö nu, det känns nästan som att de hänger i luften:D

Nu är det iaf lördag och idag vet jag inte riktigti vad jag ska hita på film kväll eller vara medd sophia, måste iaf till henne å hämta mina grejer, lämnade fan allt hos henne igår. Malin skulle vara barnvakt också så man kanske kan kika förbi henne ett tag också!Aja nu ska jag nog duscha eller kolla på en film å ta det lite lugnt ett tag ska nog lasta upp lite mumsig glass som bara ligger å väntar på mig i frysen !

PEACE!


Kommentarer
Postat av: A2K

Sv: Hehe, ah såg. Fast jag diggar hennes egna stil. Jasså? Några man kan höra någonstans? Näh, låg bara sjuk hela dagen igår, så idag blir det nog iväg mot förorterna. Själv då?

2009-10-03 @ 14:45:54
URL: http://www.a2ktheproducer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0